درباره وبلاگ
معلومات عمومی-اطلاع رسانی-اخبار-دانستنی ها
ورود
نام کاربري :
رمز عبور :
جستجو
معرفی به دوستان
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:
پیوندهای روزانه
آرشیو
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 18040
افراد آنلاین : 1
بازدید دیروز : 9662
بازدید ماه : 27771
بازدید سال : 18039
کل بازدیدها : 436243
مجموع اعضا : 27
تعداد مطالب : 832
تعداد نظرات : 9
دیگر امکانات


تابلو اعلانات نت گشت نت گشت را home page خود کنيد ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما پرچم های ویژه عاشورا و محرم برای سایت و وبلاگ شما دانلود فایل صوتی + متن زیارت عاشورا آپديت نود 32 ، يوزر پسورد جديد NOD32 - ESET Smart درج آگهی رایگان 5 ساله آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس 30 مستند جنجالی و پرفروش مجموعه کامل سریال مختارنامه - 12 DVD پکیج کامل طرح های توجیهی(شامل 850 طرح) کنسرت و آلبوم یاد باد سالار عقیلی - به یاد مشکاتیان 2dvd+1cd پکیج سه بعدی هاست و دامنه ارزان كاربران آنلاین ما 57 میهمان آنلاین داریم خبر خوان سایت نت گشت RSS 2.0 ورود كاربر نام كاربری: كلمه عبور: من را به خاطر بسپار كلمه عبورتان را گم كرده اید؟ هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید انواع مستند خرید آموزشی ها خرید انواع کنسرت و آلبوم خرید انواع نرم افزار و بازی خرید اجناس گوناگون خرید محصولات به صورت ویژه خرید انواع سریال و فیلم  نگاه های آنچنانی رئیس جمهور روسیه به لباس تنگ و چسبان خانم جوان جمعه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۳ قبل‏ازظهر [جزئیات]... دیدار گلشیفته فراهانی و بهرام رادان 5 سال پس از سنتوری در پاریس پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸ قبل‏ازظهر [جزئیات]... عکس های جدید هانیه توسلی دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰ قبل‏ازظهر [جزئیات]... گريه در آغوش احمدي نژاد چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۷ قبل‏ازظهر [جزئیات]... عکسی از گوگوش و مادرش چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۸ قبل‏ازظهر [جزئیات]... درس های عبرت آموز و آموختنی های بادکنک چاپ ایمیل ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1 ضعیف عالی اگه یه روز فرزندی داشته باشم، بیشتر از هر اسباب‌بازی دیگه‌ای براش بادکنک می‌خرم بازی با بادکنک خیلی چیزا رو به بچه یاد می‌ده. بهش یاد می‌ده که باید بزرگ باشه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره.. بهش یاد می‌ده که چیزای دوست داشتنی می‌تونن توی یه لحظه، حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین برن، پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه. درس های عبرت آموز و آموختنی های بادکنک و مهمتر از همه بهش یاد می‌ده که وقتی چیزی رو دوست داره نباید اونقدر بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده، چون ممکنه برای همیشه از دستش بده
بازی آنلاین تک تیرانداز
کد بازی آنلاین
بازی آنلاین جدید Tactical Assassin 2
کد بازی آنلاین
بازی زیبای شاهزاده ایرانی
کد بازی آنلاین
type=text/javascript >


چت


مشاهده و دریافت کد

نیت کنید و اشاره فرمایید


بازی آنلاین


بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین
بازی آنلاین فرودگاه
کد بازی آنلاین
بازی آنلاین شاهزاده ایرانی
کد بازی آنلاین
بازی آنلاین تک تیرانداز 2
کد بازی آنلاین
بازی آنلاین تک تیرانداز
کد بازی آنلاین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

چت




بازی جذاب پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین
بازی آنلاین فرودگاه
کد بازی آنلاین

.::   زنگ کد و وبلاگ نویسی   ::.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی




:: تبلیغات در این وبلاگ
محل قرار گیری کد تبلیغات
:: دختری که مدعی است دوباره به دنیا آمده

جوانى ادعا مى كرد كه قبلاً هم زندگى كرده است... و دانشمندان شكاكى كه او را تست مى كردند شكست را با تلخى تمام پذیرفتند. این موردى بود كه نه قادر به توصیف و توضیح آن بودند و نه مى توانستند آن را تكذیب كنند.
والدین «شانتى دوى» خانواده اى از طبقه متوسط جامعه بودند كه در شهر دهلى هندوستان در آرامش زندگى مى كردند، تا اینكه در سال ،۱۹۲۶ « شانتى» دیده به جهان گشود.. در ابتداى تولد هیچ چیز غیرعادى نبود. اما...
همچنانكه او بزرگتر مى شد و دوران كودكى را پشت سرمى گذاشت مادرش متوجه شد كه فرزندش دچار گیجى و سردرگمى است وقتى كمى بیشتر به كارهاى او دقت كرد، به نظرش رسید كه او با یك شخص خیالى مشغول صحبت و گفت وگو است.
او هفت سال بیشتر نداشت با این حال والدینش در مورد سلامتى عقل او نگران شدند.. در همان سال بود كه شانتى كوچك به مادرش گفت قبلاً در شهر كوچكى به نام موترا زندگى مى كرده است و به توصیف خانه اى پرداخت كه روزگارى در آن زندگى كرده است.. مادر شانتى گفته هاى دختر را براى پدربازگو كرد و پدر نیز فرزندش را پیش پزشك برد. بعد از اینكه «شانتى» داستان عجیب خود را براى پزشك گفت؛ او تنها سرش را تكان مى داد. اگر این دختر دچار بیمارى عقلى بود مورد بسیار نادرى به شمار مى رفت و اگر چنین نبود دكتر جرأت بیان حقیقت را نداشت.. دكتر به پدر شانتى توصیه كرد گه گاه سؤالاتى را از دخترش بكند و اگر پاسخهایش همچنان یكسان بود، مجدداً به وى مراجعه كنند.
«شانتى» هرگز داستانش را تغییر نداد. تا اینكه به سن ۹ سالگى رسید. در این مدت والدین پریشان حال او دیگر از حرفهایش متعجب نمى شدند زیرا با بى میلى پذیرفته بودند كه دخترشان دیوانه شده است.
سال ۱۹۳۵ بود. روزى شانتى به والدینش گفت او در موترا ازدواج كرده و سه فرزند به دنیا آورده است. سپس مشخصات كودكان او خود نام آنها را گفت و ادعا كرد نام خودش در زندگى قبلى اش «لوجى» بوده است اما والدینش تنها مى خندیدند و اندوه خود را پنهان مى كردند.
در یك بعدازظهر كه شانتى و مادرش مشغول آماده كردن عصرانه بودند، كسى در زد و دختر به طرف در دوید تا در را باز كند. اما بازگشت وى بیش از حد معمول طول كشید. شانتى به غریبه اى كه روى پله ها ایستاده بود، خیره شده بود او گفت مادر! این مرد پسرعموى شوهرم است. او هم در شهر موترا در محلى نه چندان دورتر از منزل ما زندگى مى كرد.
آن مرد واقعاً در شهر موترا زندگى مى كرد و آمده بود تا در مورد كارى با پدر شانتى گفت وگو كند.. او شانتى را نمى شناخت اما به والدین دختر گفت پسرعمویى دارد كه همسر او لوجى نام داشت و ۱۰ سال قبل، هنگام به دنیا آوردن فرزندش جان خود را از دست داد.
والدین دلواپس و پریشان شانتى داستان عجیب دخترشان را براى او تعریف كردند و مرد غریبه نیز موافقت كرد در مراجعت بعدى خود به دهلى پسرعمویش را همراه بیاورد تا ببینند شانتى او را مى شناسد یا خیر.
دختر جوان از این موضوع اطلاع نداشت، اما زمانیكه مرد غریبه وارد شد، شانتى به سوى او رفت و با صداى لرزان وبعض آلود گفت این مرد شوهرش است كه پیش او بازگشته است. والدین شانتى به همراه مرد كه كاملاً گیج و متحیر شده بود نزد مقامات رفتند و داستان باورنكردنى خود را بازگو كردند. دولت هند تیم مخصوصى از دانشمندان تشكیل داد تا در مورد این موضوع كه توجه عموم را به خود جلب كرده بود؛ بررسى و تحقیق به عمل آورد.. آیا شانتى واقعاً صورت تناسخ یافته لوجى بود؟
دانشمندان شانتى را با خود به شهر كوچك موترا بردند. هنگامى كه وى از قطار پیاده شد مادر و برادرشوهرش را شناخت و نام آنها را به زبان آورد و به راحتى با زبان محلى موترا با آنان گفت وگو كرد. در حالیكه والدینش فقط به او زبان هندى آموخته بودند. دانشمندان با حیرت فراوان به آزمایشاتشان ادامه دادند. آنان چشمان شانتى را بستند و او را سوار كالسكه كردند. شانتى بدون تأمل، راننده را در شهر هدایت مى كرد و مشخصات مهم هر ناحیه اى را كه از آن عبور مى كردند، توصیف مى كرد و او به راننده گفت كه در انتهاى كوچه باریكى توقف كند.
او گفت: اینجا مكانى است كه من زندگى مى كردم. هنگامى كه چشمانش را گشودند او پیرمردى را دید كه جلوى خانه نشسته بود و سیگار مى كشید. شانتى به همراهانش گفت: آن مرد پدر شوهرش است! در واقع آن مرد پدر شوهر لوجى بود. شانتى بطور باورنكردنى دو فرزند بزرگترش را شناخت. اما كوچكترین آنها را كه تولدش به قیمت زندگى لوجى تمام شده بود، نشناخت.
دانشمندان عقیده داشتند كودكى كه در دهلى به دنیا آمده به نحوى زندگى خانواده اى را با تمام جزییات به یاد مى آورد. گزارش آنها حاكى از این بود كه هیچ نشانى از فریبكارى وجود ندارد و همچنین براى آنچه كه دیده اند نمى توانند دلیل و توضیحى ارائه دهند.
داستان كاملاً مستند شانتى دوى كه اكنون به عنوان كارمند دولت در دهلى نو زندگى آرامى دارد در پرونده هاى پزشكى و دولتى به ثبت رسیده است. در سال ۱۹۸۵ وى در پاسخ به سؤال متخصصین گفته بود. یاد گرفته است تا خودش را با زندگى در زمان حال تطبیق دهد و اشتیاق دیرینه او به گذشته عجیبش، آن چنان مزاحمتى براى اوایجاد نكرده است.


بزرگترین تالار گفتمان ایرانیان

برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 31 شهریور 1391 و در ساعت : 01:16 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: تجویز آنتی بیوتیک برای درمان گلودرد، در اکثر موارد بی تاثیر است

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند :بیشتر گلودردها نیاز به آنتی بیوتیک ندارند . از آنجایی که آنتی‌بیوتیک‌ها قادر به از بین بردن یا مهار باکتری‌ها هستند فقط در موارد تشخیص عفونت میکروبی توسط پزشک باید مورد استفاده قرار گیرند.

ادامه مطلب
برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 31 شهریور 1391 و در ساعت : 01:12 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: تأثیر مخرب تبلیغات داروهای ماهواره‌ای
تأثیر مخرب تبلیغات داروهای ماهواره‌ای
محمد حسین فیروزی
http://www.hamshahrionline.ir/news.aspx?id=143819


سال‌هاست که داروهای مختلفی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شوند که با ارائه تلفن‌های تماس در ایران به‌دنبال جذب مشتری برای فروش اقلام دارویی خود هستند که نه ترکیبات آن مشخص است و نه تأییدیه وزارت‌بهداشت و سازمان‌های دارویی جهان را دارند.


در سال‌های اخیر به‌دلیل ناآگاهی مردم و کم‌کاری در اطلاع‌رسانی درباره عواقب و عوارض داروهایی که در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شوند، مصرف این داروها در میان گروهی از مردم رواج یافته است و تمامی این داروها در ایران در مراکز غیررسمی فروش و پذیرش مشتری دارند. این داروها هیچ اثر تأیید شده دارویی ندارند و مورد تأیید مجامع علمی نیستند و صرفا هدف، سودجویی سازندگان آن است و این افراد با تبلیغات گسترده به‌دنبال جذب مشتری و سودآوری بیشتر هستند. لذا وظیفه وزارت بهداشت و رسانه‌های گروهی است که درباره اثرات سوء مصرف این داروها هشدار داده تا مردم به سمت و سوی مصرف این داروها نروند. رسانه‌های داخلی نیز نباید بگذارند تا شبکه‌های ماهواره‌ای مرجع اطلاعات دارویی مردم شوند.

براساس قانون، تبلیغات دارویی در رسانه‌های عمومی منع قانونی دارد و اطلاع رسانی درباره داروها باید در مجلات و نشریات پزشکی و تنها درباره اثرات و ترکیبات و... داروی مورد نظر و مواردی به غیرتبلیغ دارو باشد. بنابراین با توجه به منع قانونی تبلیغات دارو در رسانه‌های گروهی، شبکه‌های ماهواره در مورد داروهای چاقی، لاغری، ترک اعتیاد و... فقط به‌دنبال سودجویی و کسب درآمد میلیاردی از این ناحیه هستند.

داروهایی که برای زیبایی، چاقی، لاغری، بلند شدن قد و ترک اعتیاد در ماهواره تبلیغ می‌شوند سودجویی و کلاهبرداری است و مورد تأیید وزارت بهداشت نیست. همچنین داروهایی که در شبکه‌های ماهواره‌ای برای درمان و ترک اعتیاد تبلیغ می‌شوند بیش از ۷۰‌درصد مواد تشکیل‌دهنده آنها خطرناک و مواد‌مخدر است.

یکی از مواردی که در کنار داروهای مختلف در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود فراورده‌های بهداشتی و آرایشی است که درصد بالایی از این محصولات تقلبی و فاقد تأییدیه نهاد رسمی در داخل و خارج است.

شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغات فریبنده‌ای برای محصولات آرایشی و بهداشتی انجام می‌دهند، در حالی که کشور سازنده شرکت تولیدکننده و تأییدیه‌های بهداشتی و سلامت این محصولات غالبا در این تبلیغات ارائه نمی‌شود. در این تبلیغات، خواص معجزه‌آسایی اعلام می‌شود که بیننده فریب آنها را می‌خورد و اقدام به تهیه این محصولات از سوی نمایندگی‌های فروش آن در کشور می‌کند.

بسیاری از محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در داخل کشور و در کارگاه‌های زیرزمینی تهیه می‌شوند و به‌علت اینکه نمی‌توانند مجوز از وزارت بهداشت دریافت و در کشور تبلیغ کنند متوسل به شبکه‌های ماهواره‌ای برای تبلیغ محصولاتشان می‌شوند.

لذا با توجه به تحقیقات انجام گرفته توسط صاحب‌نظران عرصه رسانه و پزشکی، تأثیرات مخرب ماهواره‌ها در حوزه بهداشت و سلامت جامعه را می‌توان به موارد زیرتقسیم‌بندی کرد:

1- معرفی و تبلیغ انواع داروهای غیرمجاز و تقلبی و نیز کالاهای قاچاق بهداشتی و آرایشی که مجوزها و استانداردهای مراجع رسمی و مراکز معتبر پزشکی و دولتی را ندارند و مصرف آن برای مردم مضر و یا دارای عوارض ناخوشایند است.

2- تجویز نسخه‌های عمومی و کلی برای مصرف دارو، مواد و وسایل و انواع رژیم‌های غذایی و... برای مردم بدون توجه به وضعیت و ویژگی‌های جسمانی و روانی آنان.

3- جابه‌جایی مرجعیت بهداشت و سلامت مردم از متخصصان و پزشکان و منابع و رسانه‌های تخصصی حوزه پزشکی و سلامت به تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان داروها و کالاهای پزشکی که با استفاده از مجاری و شیوه‌های تبلیغات بازرگانی جدید، برای ایجاد و گسترش بازارهای فروش برای خود هستند در حالی که براساس قوانین، تبلیغات دارویی در رسانه‌های عمومی منع قانونی دارد و اطلاع‌رسانی درباره آنها باید در مجلات و نشریات پزشکی و با ذکر ترکیبات و عوارض داروی مورد نظر و مواردی به غیراز تبلیغ دارو باشد.

4- ترویج اعتیاد به مواد‌مخدر با تبلیغ سهل و فوری بودن درمان آن و با حذف کاذب نگرانی از اعتیاد

5- تبلیغ نادرست درمان انواع نقص‌ها از جمله کوتاهی قد و ریزش مو که با مصرف داروهایی در اسرع وقت به درمان منجر می‌شود، به این ترتیب علاوه بر عوارض خطرناک ناشی از مصرف این داروها، ناکامی و سرخوردگی و ناامیدی از زندگی نیز در بین مصرف‌کنندگان به‌ویژه خانم‌ها و جوانان به‌وجود می‌آید.

6- پوشش حمایتی و رسانه‌ای از بازار قاچاق توزیع دارو و کالا که منجر به رونق و گسترش کسب و کار غیرقانونی و مضر در جامعه می‌شود.

7- تضعیف نهادها و سازمان‌های کنترل‌کننده کیفیت و صادرکننده مجوزهای رسمی پزشکی و دارویی با تبلیغ برجسته‌سازی‌ و تبلیغ اخذ مجوز داروهای مورد تبلیغ از مراجع و مراکز آمریکایی و اروپایی

8- معرفی و تبلیغ انواع داروها و مکمل‌های غذایی برای حفظ سلامت و تقویت جسمی و جنسی بدون اخذ مجوز و تأییدیه‌های رسمی و معتبر از مراجع و مراکز پزشکی و بهداشتی که برای مصرف‌کنندگان آنها زیان‌ها و خطرهایی را به‌دنبال دارد.

9- ایجاد بلوغ زودرس در کودکان و نوجوانان با پخش تصاویر مستهجن و غیراخلاقی یکی از مخرب‌ترین اثرات تبلیغات دارویی و بهداشتی ماهواره‌هاست

+ نوشته شده توسط محمد حسين فيروزي در چهارشنبه 6 مهر1390 و ساعت 17:29
برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 26 شهریور 1391 و در ساعت : 01:31 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: ترمیم حس شنوایی با به کار گیری سلول های بنیادی

پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه شفیلد بریتانیا با به کار گیری سلول های بنیادی انسان به دستاورد بزرگی برای درمان ناشنوایی دست پیدا کرده اند.

ادامه مطلب
برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 26 شهریور 1391 و در ساعت : 01:24 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: 4نکته سالم نگه داشتن دندان کودکان + مطلب مفید

بچه ها علاقه زیادی به شکلات ، بستنی ، شیرینی و کیک و انواع مختلف شیرینی جات دارند. هیچ قانونی نیز نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. ممکن است برایش قوانینی در مورد خوردن شکلات گذاشته باشید ولی کرم خوردگی نه تنها از شکلات ، بلکه از دیگر مواد غذایی نیز به وجود می آید:

1. کودکتان را تشویق کنید تا دوبار در روز دندان خود را مسواک بزند

مسواک زدن حداقل دوبار در روز یکی از مهمترین نکات مراقبت از دندان ها است. این کار درس بسیار مهمی برای کودکان است. شما باید خود الگویی برای او باشید و دوبار در روز دندان های خود را مسواک بزنید. این کار کودک را بر می انگیزد تا خودش نیز این عادت را داشته باشد. می توانید با کودکتان دندان هایتان را یک بار در صبح و یک بار در شب بعد از شام مسواک بزنید.

2. مسواک مناسبی را برای کودک بخرید

انتخاب مسواک خوب برای کودک بسیار مهم است. شما می توانید مسواکی که دارای پرز نرم و دایره شکل است را انتخاب کنید.به گزارش پرشین وی این چنین مسواک ها به آرامی پلاک ها و ذره های غذا را از دندان خارج می کنند بدون آنکه به لثه ها آسیب بزنند. همچنین باید سایز مناسب مسواک را برای او در نظر بگیرید. می توانید برای جلب توجه بیشتر ، مسواک هایی که به شکل شخصیت های کارتونی درست شده اند برای او تهیه کنید. هر سه ماه یک بار باید مسواک را عوض کنید.

3. مراقب چیزهایی که کودک می خورد باشید

سلامت دندان کودک بستگی به خوردنی و نوشیدنی هایی دارد که او مصرف می کند. شما باید در تغذیه کودکتان سبزیجات و میوه ها را شامل کنید. پلاک دندانی و بدرنگی دندان همگی به دلیل مصرف بیش از حد قند است که موجب به وجود آمدن باکتری و اسید شده و به لثه ها آسیب می زند. باید کودک را از خوردن بیش از حد نوشیدنی های کافئین دار و شکلات های زیاد بازدارید. آنها را تشویق کنید که بعد از خوردن شکلات و غذا از نخ دندان استفاده کنند.

4. مراجعه مرتب به دندان پزشک

بچه ها نیز همانند بزرگسالان از رفتن به نزد دندان پزشک امتناع می کنند، در حالی که مراجعه مرتب به پزشک ضروری است. افراد بیشتر به دلیل ترس از وسایلی که ممکن است دندان پزشک استفاده کند از رفتن به مطب اجتناب می کنند ، حتی خود شما زمانی که کودک بودید نیز این ترس را داشتید . شما باید با کودک صحبت کنید و سعی کنید او متوجه شود که دندانپزشک دوست اوست و می تواند کرم خوردگی و خرابی دندان هایش را درمان کند. شما نقش بسیار اصلی را در فهم اهمیت مراجعه به دندانپزشک در کودک ایفا می کنید.

تهیه و ترجمه: گره سلامت پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 24 شهریور 1391 و در ساعت : 01:10 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: نشانه های سلامتی خود را بشناسید+ مطلب مفید

سلامتی ثروت محسوب می شود . اگرچه شاید جمله ای کلیشه ای باشد ولی حقیقت محض است. سلامتی یکی از مهمترین دارایی های انسان است و باید در الویت همه چیز قرار گیرد. در زیر لیستی از مواردی که نشان می دهد در سلامتی به سر می برید را ذکر می کنیم :

 1. اگر هر صبح سرحال از خواب برخواسته و می خواهید دنیا را فتح کنید ، اولین نشان سلامتی است.

2. اگر می توانید از چندین پله به راحتی بالا بروید و هنوز به نفس نفس نیفتید و به راحتی حرف بزنید.

3. اگر تمام روز را کار کردید و در پایان روز هنوز آنقدر انرژی دارید تازمانی را با خانوادتان بگزرانید.

 4. اگر به جای پوست رنگ پریده ، پوستی درخشان دارید ،پس یک امتیاز سلامتی برای خود در نظر بگیرید.

 5. اگر ناخن هایتان محکم و رنگ صورتی طبیعی دارد.

6. اگر همه مسائل مربوط به گوارش و اجابت مزاجتان به طور منظم و بدون یبوست های دردناک و ترشی معده است ، می توانید لبخند بزنید که سلامت هستید.

 7. اگر دندان های سالمی دارید که هر وقت به مردم لبخند می زنید مسحور لبخند جادویی شما می شوند.

8. اگر اشتهای خوبی دارید ، نه به پرخوری و نه به کم خوری علاقه دارید .

9. اگر هربار که در کنار کسی که آبریزش بینی دارد و یا سرفه می کند قرار می گیرید عطسه نمی کنید ،پس به گزارش پرشین وی سیستم دفاعی بدنتان خوب کارمیکند. مصونیت خوب در مقابل سرماخوردگی و عفونت های جزئی نشانه سلامتی است.

 10. اگر خود را فردی می بینید که با استرس به خوبی کنار می آید و بی دلیل آزرده خاطر نشده و از کارتان باز نمی مانید به این معنی است که از سلامت روانی خوبی برخوردارید.

 11. اگر در زندگی زناشویی و قوای جنسی خود مشکلی ندارید.

12. اگر با بی خوابی دست و پنجه نرم نکرده و یا با خستگی از خواب بر نمی خیزید ، نشانه سلامتی است . خواب شب خوب یک نشان گر بزرگ سلامتی است.

 از موهبت سلامتی خود لذت ببرید و تغذیه مناسب به همراه فعالیت ورزشی مناسب را داشته باشید تا سلامتی خود را همیشگی کنید.

 تهیه و ترجمه: گروه سلامت پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی


برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 24 شهریور 1391 و در ساعت : 12:59 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: آيا ميدانيد نامتان به چه معناست ؟

[size=medium]آیا میدانید نامتان به چه معناست؟
آبتين يکي از شخصيت هاي شاهنامه، پدر فريدون
آتش آتش
نام فرمانده لشگر بابک خرمدين، تزيين و
آذين آرايش
آراد نام فرشته اي
آرام ساکت
آرتان نام پدر زن داريوش کبير
آرش يکي از پهلوانان سنتي ايران
آرشام بسيار نيرومند، پدر بزرگ داريوش کبير
آرمان هدف
آرمين يکي از شخصيت هاي شاهنامه
آريا نام باستاني ايران
آريامنش داراي خلق و خوي آريايي، نام پسر داريوش
آريانا منسوب به نژاد و قوم آرين يا آريايي
آرين مربوط به نژاد آريا
آزاد آزاد
آويژه خاص و خالص، پاک و پاکيزه
اخگر پاره آتش
اردشير يکي از شخصيتهاي شاهنامه
اردلان
اردوان يکي از شخصيت هاي شاهنامه
ارژنگ يکي از شخصيت هاي شاهنامه
ارسلان شير
ارشيا تخت
اسفنديار يکي از شخصيتهاي شاهنامه
اشکان بنيانگذار سلسله اشکانيان
افشار شريک، معاون، رفيق
افشين نام سردار ايراني
اميد آرزو
امير شاه
انوش جاودان
انوشيروان نام يکي از پادشاهان ايراني در زمان ساسانيان
اورنگ ادراک
ايرج نام يکي از شخصيتهاي شاهنامه
بابک يکي از شخصيت هاي شاهنامه
باربد نام نوازنده نامي دربار خسرو پرويز
بامداد آغاز صبح
بامشاد نام نوازنده نامي دوران ساسانيان
بامين
برديا نام يک شاهزاده(برادر کمبودجيه پسر کوروش(ر
برسام يکي از سرداران يزدگرد ساساني
برنا جوان
بروز بلند بالا، نام پسر سهراب
برزن نام پهلوان ايراني، نام پسر گرشاسب
بزرگمهر يکي از شخصيتهاي شاهنامه
به آئين به دين
بهبد نگهبان
بهراد
بهرام مريخ، يکي از شخصيتهاي شاهنامه
بهرنگ رنگ نيک
بهروز روز خوب و نيک
بهزاد کسي که به نيکي زاده شده
يازدهمين ماه ايراني، نام يکي از شخصيت هاي
بهمن شاهنامه
بهمنش داراي مش و کردار شايسته
بهنام مشهور
بهنود نام شاهان هند
بيژن يکي از شخصيتهاي شاهنامه
پارسا ايراني، مقدس
پاشا نامي آذري به معناي پروردگار
پرشان رزمجو
پرويز يکي از شخصيت هاي شاهنامه
پرهام نام يک پيامبر
پژمان
پوريا
پويا جستجو، جويا
پوژمان آرزو
پولاد نام يکي از پهلوانان ايراني در زمان کيقباد
پهلبد آهنگساز دوران خسرو پرويز ساساني
پيام پيام
پيروز يکي از شخصيتهاي شاهنامه
پيروزان نام برادر شاپور اول
پيمان قبول
تورج يکي از شخصيت هاي شاهنامه
تهماسب يکي از شخصيت هاي شاهنامه
تهمورث نام يکي از شاهان ايراني
تيرداد
تيمور
جاويد ابدي
نام شاهي باستاني، يکي از شخصيت هاي
جمشيد شاهنامه
جهاندار دارنده جهان
جهانشاه شاه جهان
جهانگير فاتح جهان
حامي مدافع
خداداد هديه اي از طرف خدا
خسرو يکي از شخصيتهاي شاهنامه
خشايار نام يکي از شاهان هخامنشي
دارا ثروتمند، يکي از شخصيتهاي شاهنامه
داراب يکي از شخصيتهاي شاهنامه
داريوش نام يکي از شاهان هخامنشي
رامتين نوازنده معروف زمان ساسانيان
رخشان درخشان
رستان يکي از شخصيت هاي شاهنامه
زال يکي از شخصيتهاي شاهنامه ( پدر رستم( ر
زرتشت نام يک پيامبر
ساسان بنيانگذار عهد ساساني
سالار رهبر
سام يکي از شخصيتهاي شاهنامه
سامان خانه، سامان
سامي بالا مقام
سپهر آسمان
سروش
سنجر شاهزاده
سهراب يکي از شخصيت هاي شاهنامه ( فرزند رستم( ر
سيامک مرد سياه مو
سياوش يکي از شخصيت هاي شاهنامه
شاپور يکي از شخصيت هاي شاهنامه
شاهرخ صورت شاه
شاهکام خواست شاه
شاهين باز ( پرنده اي کوچکتر از عقاب( ر
شايا سزاوار
شايان سزاوار
شروين
شهاب ستاره دنباله دار
شهباز شاهين دربار
شهرام نام پادشاهي
شهرداد هديه شهر
شهروز رودي بزرگ
شهريار شاه
شهيار دوست شاه
عماد اعتماد
فرامرز يکي از شخصيتهاي شاهنامه
فربد راست
فرجاد عالي
فرخ شاد
فرخزاد شاد به دنيا آمده
فرداد
فردوس بهشت
فردين
فرزاد تولد باشکوه
فرزام سزاوار
فرزان عاقل
فرزين دانا
فرشاد شاد
فرشيد
فرناز بالا
فرود يکي از شخصيت هاي شاهنامه
فروهر جوهر
فرهاد يکي از شخصيت هاي شاهنامه
فرهنگ فرهنگ
فرهود
فريبرز يکي از شحصيت هاي شاهنامه
فريد منحصر بفرد
فريدون يکي از شخصيت هاي شاهنامه
فيروز پيروز، پيروزي
کامران موفق
کامشاد آرزوي شاد
کاميار موفق
کسرا يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کاوه يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کاووس يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کورس
کورش بنيانگذار سلسله هخامنشي در ايران
کوشا کوشنده، سخت کوش
کيا شاه، مدافع، محافظ
کيان شاهان
کيارش
کيانوش يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کيخسرو يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کيقباد يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کيوان جهان
کيومرث يکي از شخصيت هاي شاهنامه
گباد يکي از شخصيتهاي شاهنامه
گشتاسب يکي از شخصيتهاي شاهنامه
گودرز يکي از شخصيتهاي شاهنامه
گيو يکي از شخصيتهاي شاهنامه
مازيار
ماکان
ماني نقاشي که خود را پيامبر معرفي مي کرد
منوچهر يکي از شخصيتهاي شاهنامه
مهبد
مهراب يکي از شخصيتهاي شاهنامه
مهران يکي از شخصيتهاي شاهنامه
مهرداد هديه آفتاب
مهرزاد نوزاد آفتاب
مهرک يکي از شخصيتهاي شاهنامه
مهرنگ رنگ آفتاب
مهيار يکي از شخصيتهاي شاهنامه
ميلاد تولد
نامدار مشهور
نامور مشهور
نريمان يکي از شخصيتهاي شاهنامه
نوري روشنايي
نوشزاد بشادي زائيده شده
نويد خبر خوش
نميا کوچک
نيوشا شنونده
هرمز يکي از شخصيتهاي شاهنامه
هوتن
هوشمند دانا
هوشنگ يکي از شخصيتهاي شاهنامه
هوشيار دانا
هومان يکي از شخصيتهاي شاهنامه
هومن نيک انديش
ورشاسب
ياشار نامي آذري - بمعني جاويد

دخترها
آبنوس آبگينه
آتوسا نام يک شاهزاده ايراني
آذر آتش، نهمين ماه ايراني
آذرافروز نام پسر مهرنوش پسر اسفنديار
آذرخش صاعقه، نام روز نهم از ماه آذر
آذرگون نام گلي است برنگ سرخ
آذرنوش پاکدين
آرا
آرزو آرزو
آزاده آزاد، رها
آزيتا نام يک شاهزاده ايراني
آزين زينت آلات
آسا مانند
آفرين تشويق
آلاله نام گلي
آناهيتا الهه آب
آوا صدا
آويزه آويز
آهو آهو
اختر ستاره، نام گلي
ارانوس سياره ارانوس
ارغوان نام درختي که گل و شکوفه سرخ رنگ مي دهد
ارکيده رنگ ارغواني روشن، نام گلي
ارمغان هديه
افسار تاج
افسانه افسانه
افسون طلسم و جادو
افشان پاشيدن
الناز
انوشه خوشبخت
ايران نام کشور ايران
ايران دخت دختر ايران
بانو خانم، متشخص، زن مجرد
بلور کريستال
بنفشه گل بنفشه
بوبک دختر و دوشيزه هدهد، نام مرغ حضرت سليمان
بوسه بوس، بوسيدن
بهار فصل بهار
بهارک بهار کوچک
بهاره آورنده بهار
بهناز بهترين ناز
بهرخ بهترين صورت
بيتا منحصر بفرد
پديده پديده، چيز جديد
پرستو اسم يک پرنده
پرند ابريشم
پري پري
پري رو داراي صورتي همچون پري
پريا جمع پري
پريچهر داراي صورتي همچون پري
پريزاد زاده پري
پريسا مانند پري
پريوش داراي صورتي همچون پري
پرتو پرتو
پروانه پروانه
پروين نام يک صور فلکي
پگاه سپيده دم
پوپک نوعي پرنده
پوران موفق
پوران يکي از شخصيت هاي شاهنامه
دخت
پوري موفق
پونه نام گلي
پيمانه جام شراب
پيوند ارتباط
تارا ستاره
ترانه آهنگ، نغمه
ترسا مسيحي
توران نام کشور دشمن ايران در شاهنامه
توکا نوعي پرنده
تهمينه يکي از شخصيتهاي شاهنامه
تينا سفال
ثريا نام يک صور فلکي
جوانه جوان، گل جوانه
چليپا
خاطره ياد، يادگاري
خندان خندان
خجسته
خورشيد آفتاب
دري ستاره اي درخشان که مانند گوهر مي درخشد
دلارام آرام دل
دلبر مليح، خوش قلب
دلکش جذاب
دريا دريا
دنيا جهان
رامش آرامش
رسا پرمعني
روشنايي، نام شاهزاده ايراني که اسکندر بخاطر او تخت جمشيد را نابود
رکسانه کرد
روان روح، روان
رودابه يک از شخصيت هاي شاهنامه، مادر رستم
روشنک نور کوچک
رها آزاد
ريما
زري حرير، زربافت
زرين طلايي
زرين دخت دختر طلايي
زويا
زهره سياره زهره(ونوس(ر
زيبا زيبا، قشنگ
ژاله شبنم
ژيلا
سارا
ساغر جام شراب
سالومه
ساناز نام گلي
سايه سايه
سپيده نور اول صبح
ستاره ستاره
سروناز زن زيبا، درخت سروناز
سمن ياسمن
سميلا
سميرا
سنا
سودابه يکي از شخصيت هاي شاهنامه
سوري رز قرمز
سوزان شعله ور، درحال سوختن
سوسن نام گلي
سوگند قسم خوردن
سپتا
سيما صورت، رخ
سيمين نقره اي
شادان شاد
شادي شادي، خوشحالي
شاهين سلطنتي
شبنم شبنم(ژاله(ر
شراره جرقه
شروين
شعله شعله، آتش
شکوفه شکوفه
شکوه جلال، زرق و برق
شوکا نوعي آهو
شهربانو بانوي شهر
شهرزاد زاده شهر
شهرناز عشق شهر
شهزاده شاهزاده
شهلا زن سياه چشم
شهناز عشق شاه
شيدا
شيده آفتاب، درخشان
شيرين ظريف، شيرين
شيرين بانو زن شيرين و حساس
شيفته افسون شده
شيما
شيوا فريبا
صدف
صهبا شراب
طاهره پاک، خالص
طلا طلا
عسل عسل
غزال آهوي کوهي
غزاله آهوي کوهي
غمزه طنازي
غنچه غنچه گل
فرانک يکي از شخصيتهاي شاهنامه
فرحناز خوشي
فرخنده شاد
فرزانه عاقل
فرشته فرشته، پري
فرناز عشوه گر
فرنگيس يکي از شخصيت هاي شاهنامه
فروزان درخشان
فروزنده درخشان
فروغ روشني
فريبا مليح
فريده پرارزش
فرين ستوده
فيروزه فيروزه
فيلا عاشق
قاصدک گل قاصدک
قدسي مقدس، فرشته
کتايون يکي از شخصيت هاي شاهنامه
کيميا ماده اي که مس را به طلا تبديل مي کند
گردآفريد يکي از شخصيت هاي شاهنامه
گرديا يکي از شخصيت هاي شاهنامه
گلاره چشمان
گلبانو
گلبهار گل فصل بهار
گلپري
گلشن باغ گل
گلنار گل انار، به زيبايي گل
گلنسا
گلي رنگ قرمز گل رز
گيتا نوعي آهنگ
گيتي جهان، دنيا
گيسو
لادن نام گلي
لاله گل لاله
ليدا
ليلا شبانه
ليلي نام گلي
مانا مانند
ماندانا نام يک شاهزاده
ماني نقاشي که خود را پيامبر معرفي کرد
ماهدخت وجوه ماه
ماهرخ کسي که صورتش مانند ماه باشد
مرجان مرجان
مرجانه مرجان
مرمر مرمر
ملکه ملکه
منيژه يکي از شخصيتهاي شاهنامه
مرواريد مرواريد
مريم گل مريم
مژده خبر خوش
مژگان مژه ها
مستانه مست
ميشا
مونا نام يک الهه
مهتا مثال ماه
مهتاب مثال ماه
مهر انگيز مهر انگيز
مهرناز نور آفتاب
مهرنوش
مهري خورشيد، مهربان
مهسا ماه، مهتاب
مهستي درخت گل ياس
مهشيد
مهناز نور ماه، شکوه ماه
مهنوش
مهوش مثال ماه، زيبايي
مهين دختر ماه
ميترا نام يک الهه
مينا مينا
مينو
نازآفرين شوق آفرين
نازگل گل زيبا
نازنين خوش قلب
نازي زيبا
نازيلا زيبا
ناژين نام يک درخت
ناهيد ونوس، ستاره زهره
ندا صدا
نرگس نام گلي
نسترن نام گلي
نسرين رز وحشي
نغمه ترانه، آهنگ
نگار خوش قلب
نگاه نگاه
نگين سنگ روي انگشتر و جواهرات
نوا نوا
نوش آفرين شادي خلق
نوشين شيرين
نهال نهال
نيکو خوب، زيبا
نيکي خوبي
نيلوفر نام گلي(زنبق آبي(ر
نيوشا شنونده
وندا آرزو
ويدا آشکار
هديه هديه
هستي وجود
هما پرنده اي افسانه اي
هنگامه حيرت انگيز
ياس گل ياس
ياسمن گل ياس
يکتا تنها، يگانه
يگانه تنها، يگانه [/size]


بزرگترین تالار گفتمان ایرا نیان

برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 24 شهریور 1391 و در ساعت : 12:43 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: مصرف مسکن ها بعد از حمله قلبی، موجب افزایش خطرابتلا به حمله قلبی مجدد
مصرف مسکن ها بعد از حمله قلبی، موجب افزایش خطرابتلا به حمله قلبی مجدد و یا سکته مغزی می شود

پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه کپنهاگ دانمارک می گویند طی تحقیقات خود دریافتند: مسکن های رایج نظیر ایپوپروفن خطر مرگ یا ابتلا به یک حمله قلبی جدید را در کسانی که از حمله ای قلبی در گذشته جان به در برده بودند، افزایش می دهد.

ادامه مطلب
برچسب ها :
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 24 شهریور 1391 و در ساعت : 12:40 - نویسنده : عبدالواحد کرک(حاجی)
:: پربازدیدترین مطالب
:: آخرین نوشته ها
Copyright © 2010 by http://haji-a-kork.samenblog.com